yoo!

Okej, förlåt speciellt till min ängel Camilla att jag inte har skrivit nånting, skyller på att jag inte haft tid. Jag har fullt upp med villan ungarna och bilen, vinterdäck betala medlemsavgiften för grabben i hockeylaget, dotterns skidor ska ställas om och fan allt på en gång...
Denna vecka gick fett snabbt, skönt. Snart är det fan midsommar. ehehhe (jul) tiden går fett snabbt. Känns som om man gick ut Kvarnberga den här sommarn som var, men nenene. Vill gå i KVB igen, fan vad kul jag hade där. Heeelt sjukt. Man var någon slags tonårsvärsting, eller man trodde man var det iallafall, tyckte det var kul. Saknar att typ sitta i ljushallen (som jag gjorde en hel del) och inte göra nånting, fanns alltid någon att surra med. 3 år gick fett snabbt, helt galet! Jaja, idag ska jag övningsköra och typ låtsas vara cool, lyssna hög musik och inte köra enligt reglerna.



Pece /Ray
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0