hej

Hej. Jag mår bra, kom hem från träningen för en timme sen. Skönt att träna, älskar hockey. Ännu närmre helg nu, fet skönt. Känner för att typ hänga hemma hos någon med Cami Törnan och Jakan och bara garva sönder, äta god mat och bli lite rund om fötterna, vore fett nils!
Nils = Betyder nice/najs. Det var såhär, jag Nicklas och Robin Grek satt vi bussen i somras, snackade om allt, kom in på ämnet konstiga ord typ, vi pratade om att alla sa typ "nizzz" "fan, fett nizz" tyckte det skulle vara roligare om man sa "fan vad nils" så aa så ligger det till, grundarna bakom det ordet är alltså jag och mina busshängspolare. Fucking mad!

Imorn går jag och mina byggpolare 08.30-16.00 vår senaste dag, jävligt onils!
Nu ska jag kolla film.

Peace! /Ray
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0