what's in your head? fucking chilibönor

läget då, keffon?
har sett att camilla är lite arg i hatten för att jag inte tar det här på tillräckligt stort allvar, därför ska jag droppa ett tungt inlägg om ingenting. sitter just nu uppe och gör just det, ingenting, framför datorn. mitt huvud värker som en jävla krokodilfräs och ringarna under mina ögon är svartare än synden. co to the motherfucking op har än en gång utnyttjat mitt dockliknande ansikte för att lura på kärringar med trisslotter och därför satt mig i arbete under åtta av dygnets 24 timmar idag - jävligt mört.



signar ut som fan med den här gamla, jävla fejssprängarbilden och lovar att penetrera era sinnen och plant:a fizar i era huvuden under natten. ta det paj, tjena.

/törnan
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0