träningsnarkoman

efter skolan drog jag och Per och tränade. blev armar och sånt och lite roddmaskin. känner mig så jävla viktig när jag tränar. viktigt att gå runt och dricka vatten ur en vattenflaska och alla på gymmet tror man är världsvan.
efter träningen gick vi till Castello och käka foccacia med två viklökssåser. BAM! så gott, tror jag dör en stund. men det hindrade ju inte mig att äta korv med ris när jag kom hem. hihi oups. ne seriöst, måste ändra mina matvanor. detta fungerar inte längre.

nu ska jag hoppa in i duschen, köra kokhett vatten och därefter ska jag köra lite tv-spel. var sjukt länge sen jag gjorde det. ska nog spela lite crash bandicoot. borde egentligen pluggat men har tappat bort båda böckerna och inte orkar jag leta efter dom heller. får bli en annan dag.

/Cami
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0