torsdag, fortfarande jäkligt fartigt och kuLt lov.

Heeeii bloggen (Camilla du förstår liksom hur man utalar det där)
Sitter i soffan, kollar Heartbreak Hotel känns typ konstigt, men ändå en bra film. Torsdag idag, spelar inte någon roll vad det är för veckodag, det är ändå lika jävla tråkigt. Idag känner jag för att typ åka en fett fin båt med Camilla Per och Oscar och bara dricka bira, bada och skratta och typ gå i land på en liten ö och göra den till vår ö, mm det känner ju jag det. Bara det att ingen av oss har mycket pengar, så vi kan varken köpa en fin båt eller bira...
Något jag hatar idag, asså verkligen Torsdagshatar, så är det fan Lapplisor, usch. Kan inte riktigt förklara min bakrund till hatet, men dom känns bara jävligt onödiga och känns som att dom typ förstör fett mycket.










Lite sköna bilder på mig och Cami/Lukas. Hittade fan inga äckliga bilder på Per :(
Ha en bra Torsdag, jag ska iaf göra det bästa jag kan.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0