Tisdag, veckan flyterrr på.

Hej.Tja.Tjena.
Tisdag, skönaste. Onsdag imorn, då vänder det och blir närmare helg. Idag har varit en fet lame dag, sov kanske 4 timmar i natt, jätte tjött var Ray idag när han var i skolan. Somnade på matematiken i vårat cpmatteklassrum, blev väckt av Damptobbe som stampade i marken enbart för att väcka med, slutade med att Ray blev sur och välte ett bord och stampade sönder sin hårda plastpärm *knak*.
När jag hade vaknat, så hade jag vaknat, inget mer med det. Still tierd as hell. Hell. Upprepar ord, så alla ska förstå vad jag menar, förstå vad jag menar.
Jag vill ha sommnar, sitta på landet fiska, knäppa en kall och åka ut med båten.. Det här är katastrofalt. Panik.Äckelväder.FUCK.
Amen shit, kommer inte på så mycket mer, Skogis kommer hit snart vi ska spela Cod. Hoppas Camilla har fixa sitt internet så hon också kan vara med.


Slemhinna!
/Ray
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0