suwr som en lemuwr i en buwr

tjewna, era jäwdra räwkpruwttawr!!

läget är under kontroll även fast energin puttrar kring noll, heh. kom nyss från mitt vuxna tidsfördriv, jobbet, där jag knegar för minimilön och lyssnar på sillskallar hela dagarna - men det är iaf goda bullar i lunchrummet *THI* jetegott.
detta är alltså mitt första inlägg i den här bloggen.. per var som sagt namnet men ni kan kalla mig biffen. jag är en blond grabb på sjutton jordsnurr med glimten i brunögat och styrka i märgen. philoraptor och c-rex, som mina bloggkollegor numera heter, är då alltså mina partners in crime som jag en dag hoppas att spränga era fejs tillsammans med. hur detta ska gå till vet jag inte än, men det ska vi nog ta reda på. *___*

ha en helcrazy natt, kiddos. signar ut med en draktämjarlobba, tja.

/perakles/p-dawg/popsnöret/törnan

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0