måndagar "#¤%%####!!!!

har vart hemma från skolan idag. imorse var inte min morgon, hade sovit för lite, var jävligt förbannad och låg kvar i sängen. vaknade upp 12.40 heehee. sjukt skönt.
har inte gjort nånting idag, kollat massa barnprogram, spelat tv-spel och sovit. Jag kan verkligen sova obegränsat antal timmar. är rummet mörkt och om jag har ett skönt täcke och inga kläder som sitter åt eller stör (gäller även mitt hår) så skulle jag kunna dygna i sängen. bästa som finns är att sova!

ikväll ska jag träna, blir afro dance och sen bastu och dusch på gymmet. känner mig så jävla äcklig så ska bli skönt att träna och duscha.

är på dåligt humör. åt helvete med måndagar



/Cami

ps. tack som fan till Elsa som fixat designen. puss!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0