man vill så mycket man man är fast i spännande huddinge, thihi.....

Jag vill ut och resa, typ sitta i en solstol på en strand, inte känna en jävel (dvs man kan göra vad fan som helst) vill supa mig as packad och gå runt och typ nynna på en Håkan Hellström låt som man gör om i huvudet utan att man tänker på det för man äj så himla bejusad, "Känn ingen sorg för mig i solstolen".
Sen vill jag ha massa pengar, så jag kan köpa roliga saker och bjuda Camilla och Per på fina restauranger, än så länge så får man typ nöja sig med Subway Huddinge Centrum, på sin höjd kan man typ sträcka sig och lyxa till med Pizza Hut Heron City. Vill kunna köpa saker utan att behöva känna ångest dagen efter, eller känna att jag hade behövt pengarna till mat osv osv.
Jag vill vara med idioter som typ Bam Margera och co, bara för att garva så mycket så man spyr. Vill göra det för en dag, göra det dom gör med Camilla och Pejja, fyfaaaaan vad kul det skulle vara!

Nu ska jag iväg och kolla affäjej med mamma.



Skit dålig bild, men vill liksom sitta där med dom! Camilla, du kännere.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0