lat ray.

Alltså okej. Jag känner, jag känner verkligen att jag är fett lat. Orkar knappt gå utanför dörren längre. Vet inte vad det beror på, men jag tycker det är skönt. Typ bara vara hemma, spela cod, kolla film och lyssna musik, jag älskart'.
När jag går ut, tar jag på mig min stora dunjacka (hatar att frysa) mina WESC lurar och lyssnar musik, skulle aldrig typ åka till skolan eller gå till bussen utan mina höjlujaj.
Denna helg har typ varit sköntråkig, inte gjort nånting alls typ. Varit en del med Benji och bara tagit det lugnt. Mycke tare lugnt från mitt håll känner jag, men det är bra det.
Skolan börjar imorn, räknar med sura blickar från rektorn/mentorn direkt när man kliver in i skolan, glömde nämligen lämna uppgifter om vad jag gjorde på praktiken. Första veckan var jag hemma och slappade, andra veckan var jag också hemma men då gjorde jag om mitt badrum men min låtsas pappas son, han blev då min arbetsledare och om min rektor ringer så skulle han ljuga ihop en bra histora sa han. Så hehehe hoppas det löser sig.. *nervös*
By the way så vill jag ha körkort, och det är nu!! Känner panik över vintern som väntar, ta sig med buss & tåg för mig jävligt stressad! Ser fram emot när jag och Camilla åker första rundan och lyssnar på Buffalo Soldier, hahha!





Hahahaha andra bilden är ju förjävla rolig! Första bilden ser typ bara lite fräsch ut.
Peace. /Ray
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0