LÄGENHET!!

är så lycklig! fick en lägenhet idag! är så glad och pirrig/nervös att jag inte ens kan skriva om det!!

till nått annat, asså. kan jag sluta antasta och bli kär i killar jag inte känner? orkar knappt med mig själv längre. fantiserar ut en framtid med killar jag ser på tunnelbanan typ? mogen tjej.

okej. fikat med bästa kusin malin idag. har lallat tillsammans hela kvällen. gick runt i stan och fika, käkade baguette med vitlökssås (såklart) och kollat i affärer samt visade henne min nya lägenhet!

just nu sitter jag och lyssnar på Rihannas nya platta. vilken klippa. helt underbart album. gillar i princip varenda låt på hela skivan. speciellt Cheers (drink to that).

ska kolla MTV nu och fantisera om killar. egentligen gillar jag inte män. dom ljuger och är as.


bild från lägenheten

/Cami
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0