gnäll

inleder med att gnälla. mina blogg kollegor tar inte detta seriöst, inga inlägg, inga bilder, ingenting. sprang till datan så fort jag kom hem från gymmet för att kolla om Törnan eller Philley skrivit något roligt. och det ända jag ser är HP. HP är inte förkortning av Harry Potter, det är en förkortning av Happy Pancake. en dating sida jag är medlem på för jag är så keff på att ragga. så mycket lättare bakom en dataskärm.. blygis *blink* just det, haha! kom på att phille är ju också medlem där. så festligt.
för det andra kan väl den som skrivit inlägget under säga vem det är. bara ett snesträck och ert namn så jag vet. hatar att inte veta. det gör mig stressad.

imorgon är det zkola, imorgon är det affro dance på friskis&svettis tillsammans med Törnan.
nu ska jag ääääääta, köttbullar, sås och potatismos.

fred ut (leker cool)

/Cami

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0