Gästblogg by Benjamin Goldmann.

Jag sitter här med Philip Ray Estehban Olsson och funderar över livet stora gåtor... Mesta dels varför vi inte är rika och berömda och varför bara fula feta brudar gör bort sig på youtube. Jag tror det inte stämmer, jag tror att det är feta fula brudar som försöker hävda sig genom att tro att dom har en talang, och detta gör att dom inte ser längre än deras knubbiga feta fula näsa räcker och dom förstår inte att dom nu har fråntagit mig min männskliga rätt att runka genom att visa sig på almänna hemsidor. Detta för att deras groteska ansikten lite bränner sig fast på näthinnan och börjar äta sig in i minnescentrat av hjärnan som en lömst parasit fylld med culluliter. Dom har ju ingenting vettigt att ge till världen utom kanske några hjärtliga skratt på deras bekostnad. Men frågan är det värt att gå med sprängfylld pung? 
Så nu sitter jag och Estehban-Ray med varsitt färgglatt pannband och är allmänt awesome. Pungen ligger lite snett till vänster och jag har skavsår men annars kan jag ju inte klaga. Ray hälsar att han har nageltrån på höger tånagel och detta skapar en varfylld illaluktande böld som täcker upp halva tån.
Jag luktar svett... Dagen har vi spenderat i morgonrock, svettiga kallingar och TV riktigt övermysigt om jag får säga det själv.  
Over n out / Big Benji

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0