fezt

igår var jag på bio med några wänner. kollade himlen är oslyldigt blå. filmen hade många sex scener så den får 4/5 stjärnor.
sov hos jacklin inatt, låg och busade till klockan 2 sen somnade vi sött, åt fattiga riddare till frukost. väldigt gott!

ikväll ska jag på fezt, ska hem till jacklins tjej kompis och dricka lite, måste börja duscha och sånt nu, ska möta jacklin i stan om cirkus 2 timmar, stress. alla som känner mig vet att jag inte kan jobba under stress. jag blir likson helt ivrig och får hjärtklappning.
nått som stressar mig väldigt mycket är människor som har bråttom. jag hatar det! står inte ut. vill bara att dom ska kolla på karlsson på taket och inse att allt bara är en värdslig sak. ta det lugnt, ingen stress tack.

aja duschen kallar, luktar svett.
pusshej!

/Cami
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0