det regnar ju inte inlägg precis

sorry sorry trogna läsare. händer inte mycket här inne. hatar mig själv, phille och per för det.
vill bara säga att jag är så jävla sugen på sommar. detta väder får mig att vilja dö varje morgon, veta att man ska pallra sin röv till skolan. det gör ont. frysa om fötter, öron och händer är inte heller skönt.

vill ligga på en strand i nått varmt land. skiter i vart. bara det finns dricka och skönt sällskap.
tänk er dethär: Ni ligger på stranden, badar och solar, slumrar till då och då, dricker lite corona, röker goda cigaretter, lyssnar på skön musik, går upp till hotellrummet, duschar, går ut och äter middag, går tillbaka till hotellet, köper med lite cider på vägen hem, sitter på ballkongen och lyssnar skön musik, dricker lite, går ut och danar och somnar som väldens lyckligaste människa när solen börjar gå upp. sen gör man det om och om igen. lite sömna också. för lite sömn gör att man blir trött och lallig, då skrattar man en massa. iallafall jag.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0