bakis lakis takis

okej.
tillstånd: bakis
hur känns det: förjävligt
vad gör du: ingenting

så kommer jag förmodligen må hela dagen. men gårdagen var roligt. massa sprit och skönt sällskap. fick hångla lite också, alltid uppskattat.
kom isäng runt halv 2, med skor och tröjan på mig. har inte en aning om hur jag fick av mig jeansen när jag hade mina nazist kängor på mig. (nej jag är inte nazist)
Kollade Törnans spelning igår också, vilken jävla passion den grabben har. man blir helt lycklig och kan inte slita blicken trots öronen blöder och hjärtat sviktar. Oscar har alla bilder från spelningen, får se om don glider upp här senare.

nu blir det dusch och Ben&jerry till frukost + en jävla massa mat



/Cami
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0